Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 25 april 2015

Regenbogen in pastel

Oooooohhhhh, kijk nou eens wat er vanmorgen hier binnenkwam (totaal onverwacht op zaterdag - ik ben helemaal blij!):

Deze Regenboog-in-pastel is een eenmalige kleur, er zit 1080 meter op de bol (voor een lekker grote sjaal!), de bollen koste n€ 27,95
Er staan heel wat bollen in de winkel maar op = op!  Sorry - echt! Ze zijn helemaal op! Helaas kan ik deze kleur niet bij bestellen. Volgende week zijn er nog wel heel veel andere kleurtjes in de winkel.






11 opmerkingen:

  1. Oh jee..ik zit hier helemaal te kwijlen...wat een mooie kleuren en verloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee..ik zit hier helemaal te kwijlen...wat een mooie kleuren en verloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooooiiiii! Regenboogpastelgaren, wauw zeg. En weg dus al haha ik ben niet de enige die het zooooo mooi vind :)
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn voor je, dat het zo snel alweer verkocht is! Helemaal een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleurencombinaties. Jammer dat de mooiste garens altijd zo snel zijn uitverkocht. Van deze bollen had je een veelvoud kunnen verkopen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh jammer jammer
    heb je me net helemaal lekker gemaakt, zijn ze alweer op :(
    Helaas pindakaas. Een volgende keer (of andere kleur) beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!!!! Maar al op lees ik nu, hoe jammer :-(
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gelukkig, ik ben te laat. Ik stond al klaar om te mailen alleen bij het zien van het plaatje. Maar ik heb nog steeds een Unicatkoopverbod ;)

    BeantwoordenVerwijderen