Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 3 april 2015

Vestje

Wat is het toch eigenlijk raar dat Goede Vrijdag in Nederland geen vrije dag is. We hebben we een 2e paasdag en 2e pinksterdag bedacht, maar op Goede Vrijdag werken we stug door (toch de dag waar het allemaal om draait binnen het Christendom?), raar he?
En óf er nog gewerkt wordt vandaag. De grachtengordel wordt vandaag doorgetrokken tot precies voor onze winkel. We krijgen ook een prachtig bruggetje! De winkel blijft natuurlijk gewoon bereikbaar. Ook hier binnen wordt nog even hard gewerkt. Het toeristenseizoen is duidelijk begonnen en er moeten weer tenten worden gerepareerd, kussens gemaakt. Vanmorgen kwam er nog een doosje Unicat binnen en ik probeer nog wat bollen te verwerken voor mensen die er al lang op wachten,

Wil je met de vrije paasdagen lekker aan de slag met een handwerkje, dan is dit een mooi project:


Dit leuke vest is gehaakt van Catania en je kunt het gratis patroon (NL) hier terugvinden. Beschrijving in maat XS - XL, gehaakt op nld 4mm.




5 opmerkingen:

  1. Tja, vrij met Goede Vrijdag. En waar zin. Derde pasen, derde pinksteren en derde kerstmis gebleven? Dat vind ik een hele goede (boeren)gewoonte.

    Leuk vestje trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi vestje ... nog een heel fijne Pasen 🐣🐤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel raar inderdaad. Onze dochter had gisteren wel vrij, christelijke middelbare school. zoonlief moest wel naar school, openbare school en die had geen studiedagen gepland op deze dag. Blijft raar.
    Gezegende paadagen!

    BeantwoordenVerwijderen