Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 23 april 2015

Herhaling..

Gewoon om dat ze zo leuk zijn....
en omdat het al zo laat is....
en omdat ik even inspiratieloos ben...

..........in de herhaling:

Deze superlieve, o-zo-mooie knuffels van Mary Jane's Tearoom. Al zo lang oop mijn verlanglijstje, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Al deze patronen zijn beschreven in het Engels, maar met écht veel foto;s en duidelijk beschreven. De onderdelen worden allemaal "plat" gebreid (dus niet in het rond) en in/aan elkaar gemaasd. Ik blogde er al eerder over, o.a. hier. Wij verkopen deze patronen zelf niet (en ook geen vertaling), maar wel verkrijgbaar via Etsy en Ravelry. (En uiteraard verkopen wij wel leuk garenvoor deze poppen!)


7 opmerkingen:

  1. In de herhaling... geeft niks.
    Ze zien er zo 'genoeglijk' uut eej?
    Het benne zukke mooie beesjes
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, piękne, cudowne myszki!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief! :)
    Ze lijken wel wat op mijn Hannes:

    http://zeeuwsebabbels.blogspot.nl/2015/04/hannes-de-muis.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze mag je best nog eens in de herhaling doen. Ze zien er zo schattig uit. Ik zet ze ook op mijn verlanglijstje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen