Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 4 april 2015

Fijne Paasdagen!

Deze Stille Zaterdag verliep voor ons niet stilletjes. Het was een drukke en fijne dag waarop ik veel bloglezers heb ontmoet! Ik kan hier wel kwijt dat ik dat echt heel leuk vind :-)

Maar nu is het tijd voor wat bezinning en wat rust. Op de valreep nog een ideetje voor het weekend:

Oh my GOODNESS!! I NEED to find a crochet pattern for theses!!!

Deze grappige kippenkussens zijn heel erg leuk. Het patroon is te koop via deze site of via Ravelry. Het is raadzaam om eens door te klikken (je moet wel ingelogd zijn) naar de foto's van anderen op Ravelry. Je ziet dan ook prachtige fair isle-kippen (van adel?)!



Je vindt de gratis teltekening voor deze fair isle kip hier. Dit is echter alleen een schema, het patroon zelf moet gekocht worden via bovenstaande links.

Ik wens jullie hele fijne Paasdagen!




10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kippen! Wens ook jou en je gezin fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens jou ook een fijne paasweelend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een leuke kippen gebreid ;-).
    Voor jullie allemaal ook hele fijne feestdagen gewenst!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen samen met je gezin. Leuk die kippen en, inderdaad, vast van adel haha.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kippen, fijne paasdagen voor jullie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige gebreide kippen ze zien er geweldig uit!
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het net zo leuk om je te ontmoeten Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe kom ik aan een patroon voor zo`n mooie kip.

    BeantwoordenVerwijderen