Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 25 april 2015

Zo maar

Zo maar - omdat hij zo vrolijk is! 


Ik vond deze afbeelding via Pinterest, zonder bron of patroon helaas. Maar het idee is de moeite waard om voor te experimenteren! Veel lossenboogjes in verschillende kleuren, en afgewerkt met bloemetjes.
Mooi restjes-project! En zoek je zo'n tas? Ik zag er heel veel bij Dille en Kamille! O, die wil ik echt gaan maken :-)

Ik wens jullie een fijn weekend :-)

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n vrolijke tas! Wat een leuk idee. Ben benieuwd hoe de jouwe gaat worden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk! Ik heb een (koop)patroon gevonden, is in het Chinees hahaha. Maar dit kunnen we zelf ook wel uitvogelen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en zo'n tas is ook super leuk...
    Ik denk dat je zo'n haakwerk zo af hebt...
    Wat een knaller van een idee.
    Fijne zondag verder nog,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel zonnige boodschappen tas.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele toffe fleurige zonnige tas!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen