Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 28 januari 2013

Vakantie

Misschien dachten jullie vandaag: waar blijft ze nou? Op vakantie??? Nu, mooi niet - hoewel ik wel een hele dag in vakantie-stemming was. Ik was namelijk op de VakantieSalon in Antwerpen om Middelburg en Arnemuiden te promoten als geweldig uitstapje. (Wisten jullie natuurlijk al lang, maar al die Vlamingen die daar rondliepen misschien nog niet!)

En dat was leuk! Uiteraard gingen we in "vol ornaat":


We pelden 10 kilo garnalen weg om uit te delen (dat was wel een poos geleden, maar blijkbaar verleer je dat niet - net als zwemmen en fietsen)


Iedere bezoeker mocht een tas met promotiemateriaal meenemen (natuurlijk zaten daar ook folders in van ons museum en de werf.


Met daarin ook het "Uit in Middelburg"-magazine, met daarin een heleboel bladzijden over Arnemuiden.





En om dan maar in stijl te blijven heb ik een patroontje gevonden van een gehaakte garnaal...

Pattern for Gentleman Prawn (No. 26)

Je kunt het patroontje kopen via deze Etsy-shop!
Tot morgen...

7 opmerkingen:

  1. Prachtig. vooral dat jullie in vol ornaat gingen.

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Jeanet.Laat die Vlamingen maar weten waar ze naar toe moeten gaan. Zij zitten dichterbij dan ik.
    Ben nog heel laat bezig omdat ik net een blog gemaakt heb. Voor jou dagelijks werk, maar ik doe in een jaar wat jij per maand makkelijk de wereld in stuurt. Vanavond kwam de koningin telkens langs: ik kon me niet zo goed concentreren, maar het is gelukt.
    Ik vertel over de rode Regia die jij gestuurd hebt. Kijk maar even. Straks weer bezig in je prachtige winkel en veel succes. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig dat deze Belg niet wist dat jij daar stond, anders was ik zeker dag komen zeggen. En wat een prachtige klederdracht.
    Grtjs
    Daniëlle van danjelspoppenblog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, dat moet zeker een leuk dagje geweest zijn.. lekker er even uit en met gezellige mensen erbij, dat zie je zo!! Die garnaal vind ik geweldig, wie komt er nou op om dat te verzinnen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk om daar Arnemuiden te promoten!
    En wat een leuk patroontje van die garnaal. Dank voor de tip.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er goed uit Jeanet! Zowel de gehaakte garnaal als de echte! Haakwerk is wel bij uitstek geschikt voor dit diertje, vooral de pootjes zijn heel natuurgetrouw :).
    Hoe vind je ze toch steeds, al die leuk patroontjes! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's in klederdracht. Ik heb je blog net ontdekt. Erg leuk. Kom vast nog vaker langs

    BeantwoordenVerwijderen