Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 8 augustus 2012

Zomers...

Hoewel ons mooi weer is beloofd, is het hier nog heel erg donker, miezerig, druilerig weer. We houden moed op beter, en daarom een heel zomers ideetje dit ik vond bij Makkie


Niet praktisch maar wel heel erg leuk, om mooi te zitten wezen in je tuin of o het strand. Je kunt een duidelijke fotobeschrijving vinden op haar blog. Erg leuk idee voor jonge meiden!


3 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze hé! Ik heb al voor verschillende mensen voetversieringen gehaakt, van fleurige bloemen tot mooie vlinders....
    Jammer dat het weer vandaag niet zo mee werkt om ze aan te trekken:( ....misschien morgen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enig Jeanet !! Hier is altijd wat leuks te vinden geweldig. Bedankt voor de tip.

    De bedoeling is dat wij morgen langs komen in de winkel!!

    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dát is leuk! Als het heel, heel mooi weer wordt ben ik misschien alleen in de ochtend aanwezig om nog even van de vakantie te kunnen genieten....

      Verwijderen