Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 1 augustus 2012

Polswarmers

Deze geweldige polswarmers vind ik via Zo mooi - Zo leuk, het origineel en de beschrijving vind je hier. Niks geen brei- of haakwerk, maar een sok, een knoop en een kantje! Soms is mooi helemaal niet moeilijk...



Leuk als cadeautje!

3 opmerkingen:

  1. Nou, die vind ik erg leuk en ga ik zeker maken, 'k heb nog een paar truien, met wat te korte mouwen, daar kan ik best iets "passends" bij verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee. Wat zal een saai truitje daarvan opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat een bijzonder én eenvoudig idee!

    BeantwoordenVerwijderen