Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 22 augustus 2012

Digibeet....

Vanavond mocht ik met dochter-lief mee naar school. Haar klas gebruikt dit jaar een Apple notebook in plaats van zware boeken, en deze werden vanavond uitgereikt en vervolgens moest er natuurlijk van alles worden ingesteld. Nu dacht ik dat ik toch redelijk met de computer en aanverwante dingen overweg kon, maar vanavond begon ik er toch aan te twijfelen...ben ik een digibeet?

Confronterend als je het niet meer (zo snel) kan volgen. Afijn, volgens mij kunnen leraren nu ook beter controleren of het huiswerk is gedaan, dus het zal vast beter zijn voor de ontwikkeling van onze spruit.

En ik zou ik niet zijn om te bedenken dat je ook een heel mooi hoesje zou kunnen haken voor dat ding. Zoiets? Hier vind je nog meer voorbeelden.


Ik heb niet de illusie dat ze met een gehaakt hoesje naar school zal gaan ("ja, du!") - maar het idee is leuk, toch?

En als we het toch over Apple hebben, wat denken jullie van deze Apple-ideetjes? Voor echte freaks (of is dat weer een jaren 80 woord?)
'




Apple Logo Earflap Hat



Nou, ik heb me weer lekker uitgeleefd in waar ik wel goed in ben: handwerk-ideetjes opsnorren!


5 opmerkingen:

  1. En dat doe je heeeeel goed! Mensen met jouw kwaliteiten zijn heel hard nodig op deze wereld; hoe moeten we anders aan onze ontspanning komen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe mij maar de Apple met de 'verbrand je bek' mok. Er zijn bij ons gisteren 41 boeken gekaft (en dan slaan ze de werkboeken lekker over). Geef onze meiden ook een appel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waha Anna, waar is de tijd gebleven.... maar sommige dingen zijn onveranderd gebleven hoor. Ik wist de weg nog aardig en de aula is nog niets veranderd. En ze heeft dezelfde muziekleraar als toen!

      Verwijderen
  3. Jee, wat leuk zeg! Ook hier moesten (en moeten ;)) boeken gekaft worden, niks Appel..! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofkont een Apple, dit had je in mijn tijd niet. Is toch voor die meiden een stuk leuker geworden.

    Fijne dag José

    BeantwoordenVerwijderen