Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 20 augustus 2012

Cast on, baby!!

Hier word je toch helemaal vrolijk van! Krijg je gelijk zin in haken en breien (en zingen...)


Enne, zo'n mooie winkel wil ik ook - ik werk eraan........

9 opmerkingen:

  1. Geweldig maar volgens mij heb je al zo n winkel hoor vol met gezelligheid lieve Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier knap je helemaal van op na een harde dag werken :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En dan allemaal op naar jouw gezellige winkeltje!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En als jij dan klaar bent gaan we dan ook een lib dub opnemen? Ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zat gelijk mee te swingen en te zingen, heerlijk! Zie je maar weer eens hoe hip breien weer is :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem gedeeld op Facebook, vind hem zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen