Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 8 augustus 2012

Cadeautjes

Het voordeel van thuisblijven en anderen-die-weggaan is dat sommigen iets leuks voor je meenemen uit het buitenland. En sommigen weten wel wat ik leuk vind....

Judith nam deze voor me mee uit Engeland, prachtige sjaals, truien, knuffels en polsmoffen.


Uit Frankrijk ontving ik dit geweldige borduurblad: 


Vorig jaar was ik al enthousiast gemaakt voor dit blad door Marijke van Steekjes en Kruisjes. Het is helaas niet in de gewone winkels in Nederland te verkrijgen en dat is echt heel jammer. Hoewel het blad helemaal in het Frans is geschreven is dat natuurlijk geen probleem bij kruissteekpatronen, kleurtjes hebben geen taal. Bij Busy Bessy kun je een klein kijkje nemen in het blad. Zulke leuke patronen!

En tot mijn grote verrassing ontving ik van Tiny uit Canada deze prachtige boeken:


Eentje vol met prachtige haakpatronen, en de andere over spinnen. Hier ben ik natuurlijk helemaal blij mee. Dus heb ik mijn eerste verjaardagscadeautjes al vroegtijdig binnen, h'mmmmm!!!!!





4 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische cadeautjes!!!! Heerlijk bladeren en bladeren....... en dan wat maken!
    Geniet ervan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zulke bladen te krijgen, Jeanet! En ze zijn aan jou goed besteed, dat is een ding dat zeker is.
    Het blad Creation Point du Croix kun je ook via internet bestellen, kost natuurlijk wel wat verzendkosten, maar ze zijn erg leuk!!!
    Ik heb er nog een paar mee genomen uit Frankrijk. Laat ik t.z.t. nog wel zien. Als je er iets uit wilt hebben, hoor ik het wel. De scanner doet het nog steeds!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke cadeautjes, prachtige trui op de eerste
    succes ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die verrassingen die anderen voor je meenemen van hun vakantiebestemming!
    Geniet er maar lekker van.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen