Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op donderdagmiddag ben ik vrij (de winkel is dan wel open, maar ik ben er zelf niet).

Veel plezier op dit blog!


woensdag 15 augustus 2012

Armbanden

Zo, dát is puffen vandaag!
Ik heb het altijd al warm, en vandaag wist ik met mezelf niet zo goed raad. Niet helemaal verwonderlijk dat er niet zoveel mensen op zoek waren naar een bolletje winterwol (snáp je dat nou???). Voor onze omzet helemaal niet goed natuurlijk, maar erg begrijpelijk.

Deze armbanden kwam ik ergens tegen bij Voque Knitting (de directe link ben ik kwijt - zal de warmte zijn!), erg leuk!




Zo pimp je een paar oude armbanden prima op in de kleuren die bij je kleren passen. Bij de kringloop vind je vast nog wel een paar plastic exemplaren. Kies je favoriete kleur, maak je restjes op  (ook niet slim om te zeggen als je een winkel hebt - oké: koop een paar leuke bolletjes bij mij) en breien maar. Ideaal om een een techniek of een patroontje uit te proberen!


5 opmerkingen:

  1. ze zijn enorm leuk om te zien
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat zo leuk, die gebreide armbanden! Op Ravelry staan er ook heel mooie!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik vond het vandaag ook stikkies heet, gisteren trouwens ook..
    Ik ben ook niet zo'n warmtefan.
    Maar de armbanden die je laat zien, vind ik helemaal te gek.
    Die ga ik gauw op Pinterest zetten! Dankjewel voor dit leuke idee..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug leuk zijn ze! En inderdaad te warm om ook maar aan warme wolletjes te dènken... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...