Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 15 augustus 2012

Armbanden

Zo, dát is puffen vandaag!
Ik heb het altijd al warm, en vandaag wist ik met mezelf niet zo goed raad. Niet helemaal verwonderlijk dat er niet zoveel mensen op zoek waren naar een bolletje winterwol (snáp je dat nou???). Voor onze omzet helemaal niet goed natuurlijk, maar erg begrijpelijk.

Deze armbanden kwam ik ergens tegen bij Voque Knitting (de directe link ben ik kwijt - zal de warmte zijn!), erg leuk!




Zo pimp je een paar oude armbanden prima op in de kleuren die bij je kleren passen. Bij de kringloop vind je vast nog wel een paar plastic exemplaren. Kies je favoriete kleur, maak je restjes op  (ook niet slim om te zeggen als je een winkel hebt - oké: koop een paar leuke bolletjes bij mij) en breien maar. Ideaal om een een techniek of een patroontje uit te proberen!


5 opmerkingen:

  1. ze zijn enorm leuk om te zien
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat zo leuk, die gebreide armbanden! Op Ravelry staan er ook heel mooie!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik vond het vandaag ook stikkies heet, gisteren trouwens ook..
    Ik ben ook niet zo'n warmtefan.
    Maar de armbanden die je laat zien, vind ik helemaal te gek.
    Die ga ik gauw op Pinterest zetten! Dankjewel voor dit leuke idee..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug leuk zijn ze! En inderdaad te warm om ook maar aan warme wolletjes te dènken... :)

    BeantwoordenVerwijderen