Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 8 juli 2012

Zomer??

Hoewel ik geen fan ben van temperaturen boven 30 graden, híer word ik nou ook somber van! Een iets minder Hollandse zomer zou toch wel fijn zijn. Dit uitzicht heb ik nou wel genoeg gezien.....


In de hoop dat we nog eens slippertjes aan kunnen doen, heb ik dit ideetje gevonden:


Je kunt de Nederlandse beschrijving van deze mini-slippertjes vinden op het blog van Maddy, ze zijn erg leuk als sleutel- of tashangertje.

4 opmerkingen:

  1. Hoi, je mag de foto's gebruiken hoor ik vind het erg leuk als je er iets voer schrijft! Een mooi compliment! Dank je wel en ik ben benieuwd naar je post!
    Groeten, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé die slippertjes. Ik ben ze aan het uitproberen. Ten gepaste tijden komt er een berichtje over op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon zorgen dat de zon in je hoofd blijft schijnen én je hoeft de moestuin nu niet te sproeien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik heb de slippertjes gebruikt als schoenen voor een pop. Maat beetje aangepast maar heel schattig, vind ik zelf. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen