Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 3 juli 2012

Pimp je fiets!

Het wildbreien is ondertussen wel bekend bij iedereen. Maar hier word ik ook heel vrolijk van!



Supervrolijk en het breisel en haaksel hindert het fietsen niet. Volgens mij is het ook een prima remedie tegen diefstal, want je valt lekker op met deze fiets. Je vind 'm ook vast snel terug in de fietsenstalling.....!

Gevonden op dit leuke blog: Greedy for Colour. Heerlijk fietsen langs het strand......

7 opmerkingen:

  1. Dat is weer een leuke manier van wildbreien! Zo kunnen we de wereld toch een beetje mooier kleuren...
    De eigenaresse zal vast heel trots zijn op deze fiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaa zo wordt fietsen leuk!
    Zo vind ik zelfs fietsen leuk :-)
    Alleen ben ik bang hier in Amsterdam dat mijn fiets dan niet lang staat op de plek waar ik hem heb neergezet *zuchtje*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow dat maakt fietsen nog eens leuk zeg :-)
    vr gr jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heel mooi een fiets versieren met breien.
    En opvallen doet die zeker.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er vrolijk uit, deze wordt inderdaad niet gauw gestolen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke fiets! Zo wil je elke dag wel fietsen, weer of geen weer, de kleurtjes vrolijken je wel op.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!
    Is inderdaad ook meteen diefstal preventie denk ik.
    Je hebt zo zeker een unieke fiets :-)

    BeantwoordenVerwijderen