Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 5 juli 2012

Pannenlappen

Deze kleurige pannenlappen maken je keuken lekker vrolijk!



Jacqueline van Knutsel-mam maakte ze van Miami-garen, dat wat dikker is dan de Catania-katoen. Het werkt erg prettig!! En zoals je ziet levert het een prachtig resultaat! Het patroon komt van Made in K-town

6 opmerkingen:

  1. wat een zonnig idee ! En een goeie oefening in haken. Heel leuk, mss maak ik er ook wel een paar, ik heb nogal wat restjes katoen liggen. Groetjes, rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die zijn leuk, ik had ze al op haar blog voorbij zien komen.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurencombinatie en ook een mooi motief.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere heftige kleuren.... die zie je niet gemakkelijk over het hoofd. Mooi hoor en een prachtig motief.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had de wikkeltjes weggedaan! Wist de naam niet meer van het garen.. Ben eigenlijk een echte Catania-haakster, maar dit garen (uit jouw winkeltje!!) haakt echt ook erg fijn!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi! Gelukkig wist ik nog wat je had gekocht! Ze zijn zo lekker vrolijk. Het garen haakt (en breit) echt heel prettig en het blijft ook goed in de was). En ik heb er heel veel kleurtjes van....

      Verwijderen