Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 6 juli 2012

Pimpelmeesjes

Deze week kreeg ik deze leuke foto van Jozien uit Deventer. Zij breide deze leuke pimpelmeesjes (niet helemaal een patroon voor beginners, maar wel erg mooi!)




Ze zijn net echt!! (trouwens: wat een prachtige tuin!). Het patroontje komt uit dit boekje (7,95)



(ik heb het woord koolmeesjes veranderd in pimpelmeesjes nadat ik er terecht op werd gewezen dat ik het vogeltje verkeerd had benoemd!)

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel mooi en passen prima in de prachtige tuin! Ik heb het boek ook en wil de meesjes graag nog eens maken.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk en lijken bijna echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww wat zijn ze leuk en op de close up is goed te zien dat ze werkelijk bijna echt zijn, lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die zijn echt heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH deze zijn echt supergeweldig mooi zeg....en de andere dingen die op de voorplaat staan pppfff...schitterend gewoon. Joh wat een mooi boek(je) lijkt me dat..heerlijk om te hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Heel mooi! En de tuin ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, ik dacht eerst dat ze echt waren, wat geweldig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar vind ik een patroon daarvan. Voor mijn 96 jarige schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen