Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 19 juli 2012

Kapstokje

Pimp niet alleen je shopper, maar ook je kapstok! Dit ideetje komt uit het boekje "Granny Squares haken", en hier kun je een tutorial vinden.



Spreek je niet zo goed Spaans, geen nood want de foto's spreken voor zich! Dit idee en nog meer kun je in het Granny-boekje vinden. 

3 opmerkingen:

  1. Oooh! Dit is geweldig! Er moest nog een kapstokje komen voor in de kamer van ons beebje-to-be. Ben helemaal druk met haken de laatste tijd en dit zou echt leuk staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is een geweldig boekje! Ik heb het dochter Anne gegeven toen ze naar Vietnam ging en zelf kreeg ik het onlangs voor mijn verjaardag.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat enorm mooi gemaakt zeg
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen