Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 29 juli 2012

Freubelweb

Bij de meesten van jullie al lang bekend, maar ik wou vanmorgen Freubelweb weer eens in het zonnetje zetten. Hou ik me nog het meest bezig met haken en breien, op Freubelweb kun je nog veel, veel meer leuke ideeën vinden - ook met papier, vilt, stof, en nog veel meer freubelmateriaal.

Freubelweb

Ik zou alles wel willen maken! Naast al die andere dingen van mijn eigen blog: ik moet wel 300 worden..... :-)

Je kunt Freubelweb ook volgen via Facebook, Twitter en Hyves. Ik vond het ook heel erg leuk om Loes Verhoeven een keer te ontmoeten toen ze deze zomer een keertje mij winkeltje bezocht.

Vandaag stond er een link op van deze fantastische tas - een plaatje! 



Je kunt het patroon vinden via Freubelweb of via Ravelry.

4 opmerkingen:

  1. tout simplement magnifique ce lien vers Freubelweb!
    merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heerlijk om zo nu en dan eens te kijken bij Freubelweb!
    Goed om hier de schijnwerper een keer op te zetten :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kende het nog niet! maar heel toffe ideetjes! die blikjes bijvoorbeeld, zalig, goed idee om met de kinderen in de klas te maken met vaderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer een heel mooie tas.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen