Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 5 juli 2012

Facebook

Blij dat ik brei gaat op Facebook!
(Whah! wat eng - ik weet nog helemaal niet precies hoe alles werkt met zo'n bedrijvenpagina!).

Zit je ook op Facebook, kijk dan hier, en like me maar :-)
Facebook gaat zeker niet het blog vervangen hoor!



4 opmerkingen:

  1. Ik heb je ge-like-d :-)
    Leuk dat je ook op FB bent gegaan!
    Weet zeker dat je zo doorhebt hoe het werkt :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool Jeanet, je bent helemaal hip nu ! Ik heb je ge-liked, nu kan ik je ook op fbook volgen - groetjes en veel succes ! rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik he je al 'geliked' leuk dat je nu ook een facebook pagina bent begonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je ook ge-liked maar ben ook blij dat je je blog trouw blijft.

    BeantwoordenVerwijderen