Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 3 juli 2012

Barbie

Al eerder plaatste ik deze link, maar hij verdient het om nog eens te laten zien. Op deze site vind je zoveel gratis patronen voor Barbiekleertjes! (ook in het Nederlands) http://www.stickatillbarbie.se/

 

Maar ook accesoires zoals hoedjes, tassen, poncho's en nog veel meer. 

 

Eindeloos veel patroontjes!!

7 opmerkingen:

  1. Leuke patronen. Vooral die Beatrix hoed vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kreeg onlangs van mijn collega een kleedje cadeau voor de barbie van de dochter, moet maar eens komen piepen op mijn blogje... heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi , maar waarom zet je het patroontje daar niet bij ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt doorklikken via de website http://www.stickatillbarbie.se/

      Verwijderen
    2. Ik krijg de site er niet meer voor... Heb jij nog patroontjes opgeslagen? Ik brei namelijk de kleertjes voor de barbies van mijn groep 3. astridvanruiten@kpnmail.nl

      Verwijderen