Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 2 april 2016

Lelietjes

Wow, dít is lente, zeg! Een strálende zon (hoewel ik op de buienradar een dik pak wolken boven het grootste deel van Nederland zie liggen), vrijwel geen wind, dit is genieten! De bomen op de Markt voor onze deur veranderen per uur, je ziet de bloesem tevoorschijn komen. Wat zijn de jaargetijden toch geweldig mooi (moet je wel in het westen van Zeeland zijn,vandaag!!)

Met deze sokken/kousen kom je helemaal in de stemming (handig voor frisse morgens):

Je kunt dit patroon kopen via Ravelry, het is in het Engels (of Fins!). Wil je geen sokken, maar vind je het patroon wel mooi? Je kunt ook een prachtig kussen van dit patroon maken, of het kant of inbrei-patroon voor iets anders gebruiken.


6 opmerkingen:

  1. Wat een gave sokken! Bijna zonde om te dragen....

    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sokken! En ja, balen! Hier zwaar bewolkt. Én dat terwijl wij vandaag naar Middelburg zouden gaan. Af moeten zeggen ivm zware verkoudheid! Enfin over 2 weken 2e kans. Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sokken! En ja, balen! Hier zwaar bewolkt. Én dat terwijl wij vandaag naar Middelburg zouden gaan. Af moeten zeggen ivm zware verkoudheid! Enfin over 2 weken 2e kans. Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig mooi!!
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is KUNST!! Jee, wat ongelofelijk knap en mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen