Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 15 april 2016

Koninklijk

Het schiet al weer op! Bijna is het Koningsdag...
Hier in Arnemuiden een groot feest door een hele actieve Oranjevereniging. Om in de stemming te komen haak je natuurlijk het Koninklijk paar:

Dekselse Potjes:

Je vindt het patroon in delen op http://dekselsepotjes.blogspot.nl/

Op het internet vind je nog veel meer haak-ideetjes voor deze dag, zoals deze strikjes van Haak & Maak


Of dit leuke kroontje van Babbebora


Alle Oranje-ideeën verzamelde ik eerder onder het label Koninginnedag (zal nog wel een paar jaar duren voor ik gewend ben aan Koningsdag.....)

6 opmerkingen:

  1. super leuk !!! ik reageer niet altijd maar lees wel altijd met veel interesse .
    knap je zo zoveel kunt laten zien.
    En het blogje met dat dipje is zo begrijpelijk !! Sterkte komt vast goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, bedankt voor de ideeën! Ik had ook al een eerste oranje-ideetjes in m'n blog gisteren :-) De datum is nog wel ongeveer gelijk, eind april oranje-feest!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk de koninklijke dekselpotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn handen gaan jeuken van die koninklijke potjes, maar ik ben ook met zoveel plezier bezig met een lappenpop. Lastig...die keuzes. Er is zoveel leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om mijn strikjes hier terug te zien! Alvast een fijne Koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen