Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 25 april 2016

Brei- en Haakfestival in Arnemuiden

Ben je wel eens op een van onze Handwerkmiddagen geweest? Gezellig, he? :-)
Vorig jaar was het bloedje-heet en vertoefden we heerlijk in de tuin, maar het groeit allemaal wel heel erg hard, dus heb ik besloten om het een beetje groter aan te pakken!
Zet maar alvast in je agenda:

Zaterdag 4 juni
Brei- en Haakfestival
Arnemuiden!


Op zaterdag 4 juni houden we een gezellig, inspirerend Handwerkfestijn op de Markt in Arnemuiden. Vanaf 13.00 uur ben je van harte welkom om samen met andere liefhebbers te haken en te breien, te kletsen, elkaars werk te bewonderen  en ervaringen uit te wisselen. 

We zetten 2 grote tenten op de Markt (je weet maar nooit met ons weertje), maar bij goed weer zitten we natuurlijk in de zon! En weet je wat zo leuk is? Er komen heel veel ontwerpsters en bloggers!

Wieke van Keulen komt bij ons breien en haken. Het 2e exemplaar van het Wieke-Magazine is dan net uit dus je kunt Wieke van alles vragen over haar ontwerpen en het Magazine. 

Jellina komt zeker "buurten" en neemt haar nieuwste haak-creaties mee.

Haak je mee met de Scheepjes-CAL of de Mix'n Match-CAL? Dan moet je zéker komen! Want Jolanda en Naomi zijn erbij maar ook Annelies (Vicarno) komt deze middag haken. En de andere blogsters Atty en Kirsten (Haak maar Raak) óók! (en wie weet wie nog meer - voel je vrij om je aan te sluiten op deze middag!!)

Wat een FEEST!!!!

Op Facebook hebben we een evenement aangemaakt waar we regelmatig updates zullen plaatsen.
Hou deze datum vrij in je agenda, binnenkort volgt nog meer informatie.






14 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid!! Alvast veel plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom je ook???!! Altijd welkom!

      Verwijderen
    2. Hallo Janet , ik antwoordde op Facebook maar ik weet niet of het bij u toekomt. Hierbij wil ik u melden dat ik heel graag met Inge Mertens en waarschijnlijk nog enkele andere vriendinnen naar de haak- en breidag kom op 4 juni .Groetjes en tot dan. Marie-Lou Debrit

      Verwijderen
  2. Ja ik en vriendin komen graag. Arnemuiden staat al lang op onze lijst. Weet jij iets in de buurt om van vrijdag op zaterdag te logeren? Hotel oid?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op Walcheren is echt heel veel gelegenheid om te overnachten! Je kunt altijd even vragen bij http://www.uitinmiddelburg.nl/nl/overnachten.htm of http://www.vvvzeeland.nl/nl/

      Verwijderen
  3. Helaas ben ik dan op vakantie. Succes met de voorbereiding en een heel plezierige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo, wat zou ik daar graag bij willen zijn. Maar helaas heb ik weekend dienst. Misschien volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag komen als het niet zo ver weg is.
    Kan ik patroontjes kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Succes met de organisatie. Ik denk niet dat ik kom (is beetje te ver om even op en neer te komen).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zeker van plan om te komen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met grote vreugde kan ik je zeggen dat we waarschijnlijk met een paar belgische dames gaan komen, hoeveel precies weet ik nog niet, tot nu toe heb ik er al 4 geronseld, maar er komen er misschien nog bij..... hopelijk.
    Tot dan!! ik verheug me erop!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien een domme vraag Jeanet, is het de bedoeling dat we wol en brei- of haaknaalden meebrengen? Of brengen we gewoon ons eigen werkje mee dat we bezig zijn om lekker samen te handwerken? Ik maakte dit nog nooit mee, dus heb een beetje raad nodig. Anders misschien nog eens vermelden in een blogje en/of op facebook voor de leken zoals ik. Bedankt!
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rita,
      Lekker je eigen werkje meenemen, waar je mee bezig bent en zeker ook alles wat je anderen wilt laten zien. Het is vooral een gezellig samenzijn van Handwerksters bij elkaar. Omdat iedereen zijn eigen ding doet komen je gesprekken vanzelf :-) Enne, verwacht niet dat je heel veel breit hoor, het is vooral veel inspiratie opdoen, is mijn ervaring :-)

      Verwijderen
  10. O, wat vind ik het leuk dat ik nu net gisteren moed verzameld heb om de reis naar Walcheren te maken. Ik ben nog nooit in de winkel geweest maar heb wel regelmatig iets via mail besteld. Nu ben ik hier om na jaren van intensieve zorg voor echtgenoot, meer dan 40 ziekenhuisopnames, overlijden echtgenoot en tegelijkertijd verhuizen, (kampend met een ernstige burn-out) een beetje te herstellen. Heb al op OV9292 gekeken en wil het gaan proberen. Zou het zo leuk vinden !

    BeantwoordenVerwijderen