Drie hele drukke, intensieve dagen op de Knit en Knot hebben we achter de rug. Op een of andere manier lukt het me nooit om veel foto's te nemen. Tussendoor heb ik wel geprobeerd om wat van de beurs op te snuiven. Een impressie:
Dagelijk echt vroeg op pad, want er moest toch telkens 120 kilometer overbrugd worden.
Met een Zeeuwse bolus konden we de dag wel aan!
En natuurlijk waren we met een knipoog naar Zeeland gekleed 😉
Er was zoveel te zien, te beleven, te koop, te doen....
Het was uitzonderlijk warm maar dat weerhield velen er niet van om veel wolletjes te kopen.
Tegenover onze stand werden workshops loom-weven gegeven, daar werd veel gebruik van gemaakt.
En zoooooooveel lieve mensen ontmoet en gesproken!
Klanten, collega's, lezers, en zo-maar-spontane ontmoetingen en uitwisselingen, erg van genoten.
En dan nog afbreken, inpakken, in de bus laden en weer naar huis. De chaos is compleet maar eerst even uitrusten! Nu ben ik toe aan een hele kleine break 😁.
De (web-)winkel is heel even gesloten, wij zijn donderdag 18 oktober weer open.





































