Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 4 februari 2019

Op tijd

Plannen is niet mijn sterkste kant. Alhoewel, plánnen kan ik wel - de uitvoering is een ander dingetje. Er komt altijd van alles aan onvoorziene zaken tussen. Meestal komt alles wel weer op zijn pootjes terecht maar soms zou ik wat relaxter zijn als er wat minder gerend en gehaast zou moeten worden. Toch presteer ik het beste onder een beetje tijdsdruk....... 😉.


Het heeft alles met prioriteiten te maken. Als ánderen in het geding zijn, dan heb ik het meestal beter in de hand dan als het alleen mijzelf aangaat. Dus ben ik deze maandag aan het proef-verven geslagen. Met verschillende draadjes en kleurtjes, om een eerste opzet te maken voor de strengen van de verrassings-abonnementjes. Het loopt aardig storm met bestellingen dus probeerden we vandaag van alles uit - op tijd beginnen is het motto! 
 Ieks! Af en toe komt er dan toch een soort verzopen katje uit de pan........ maar dat komt echt wel weer goed bij het drogen.


In de tussentijd zijn we ook druk aan het voorbereiden voor de Thee-visite van Tante Zoet a.s. zaterdag. Nu ook de Bode en de Faam de presentatie hebben aangekondigd kon het wel eens een drukke middag worden!


Er zijn nog een aantal tickets voor de presentatie in het Stadhuis voor a.s. zaterdag. Het aantal is echter beperkt dus wacht niet te lang met reserveren als je erbij wilt zijn. Het makkelijkst doe je dat via de website visserstruien.eu - dit kan nog tot donderdagavond (7 feb). Ook in onze winkel zijn er nog enkele kaartjes aan de kassa te koop. Als er eventueel nog kaartjes over zijn worden deze aan de zaal verkocht.




1 opmerking: