Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 19 maart 2018

Knit & Knot - de voorbereidingen

Nog een kleine 2½ week en dan reizen we af om deel te nemen aan de 5e Knit & Knot in Tilburg.
Ik heb er ontzettend veel zin in en ik ben druk aan het voorbereiden geslagen. Bestellingen zijn de deur uit, strengetjes wol liggen te drogen (en er komen er nog meer), pakketjes worden gemaakt en de laatste hand wordt gelegd aan nieuwe ontwerpen die ik mee wil nemen.




Dat wordt nog aardig aanpoten........ en hoeveel kun je meenemen op een kraam van 4 meter? 😁
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het best spannend vind, hoor! 

Elke dag is er weer iets bijzonders te zien of te doen rondom onze kraam. Zal ik een tipje van de sluier oplichten?
  • Op vrijdag 6 april komen Anja en Stefanie (ken je ze nog van het Boek Truien bij de Vleet?) naar de Knit en Knot. Ze zijn de hele dag aanwezig om een nieuw (groot) project aan te kondigen. We maken je alvast lekker via het blog van Tante Zoet. Maak je even tijd in je BOM-volle agenda van die dag? Uiteraard nemen ze o.a. de Zeeuwse Deken ook nog mee, evenals de Zeeland-shawls van Riet. Bij ons in de kraam vind je pakketten voor deze sjaals. Ook nemen we de de Zeeuwse Visserscol, de Zeeuwse tas en nog veel meer Zeeuws mee. Op zaterdag en zondag kun je in onze kraam meer informatie vinden over het nieuwe project van Tante Zoet.
Tante Zoet
  • Op zaterdag 7 april hebben we wéér hoog bezoek! Bij onze kraam zijn dan Jolanda en Naomi (Haakplein) en nemen de Nostalgia-deken mee. Wil je de deken-waar-heel-Nederland-mee-bezig-is nog eens van dichtbij bekijken, heb je vragen of wil je gewoon je waardering eens uitspreken? Op zaterdag van 14.00 - 16.00 uur zijn de ontwerpsters van deze Nostalgia bij ons. We hopen dat de pakketten dan weer leverbaar zijn!
Afbeeldingsresultaat voor nostalgia 2018
  • Op zondag 8 april komt Jellina ons team versterken! Jellina hoeft natuurlijk geen introductie want iedereen kent ondertussen haar prachtige ontwerpen. Ze neemt wat gouwe-ouwe ontwerpen mee, maar ook héle nieuwe. Uiteraard kun je op onze kraam de bijpassende garens kopen.
Foto

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte als er nog meer nieuwtjes zijn te melden!

Krijgen jullie er net zoveel zin in als ik? Ik heb nog 5 vrijkaartjes weg te geven voor de Knit en Knot. Kom je deze week in de winkel of bestel je iets via onze webshop? Dan maak je kans om een vrijkaartje voor de Knit en Knot! Op woensdag 28 maart zal ik 5 winnaars trekken (dan kunnen de kaartjes nog op de post).


Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst foto van KnitenKnot De Beurs1.


********

Morgen sluiten wij de winkel een half uurtje eerder, om 5 uur!



4 opmerkingen:

  1. wat een lieve actie van je met de vrijkaartjes.....ik zie je op de knit en knot en ben zo blij dat je komt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat snap ik best dat je het spannend vindt! Leuk spannend, toch zeker?!?! Ik kom je kraam zeker bezoeken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat leuk dat je ook naar Tilburg gaat. Ik ga ook en zal je waarschijnlijk daar zien. Jouw programma voor die dagen, ziet er goed uit. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Jeanet, helaas k an ik geen beurzen meer bezoeken. Ik wens jou/jullie veel succes op de Knie & Knotbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen