Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 3 juli 2017

Kleurtjes

Weet je, soms word ik echt gek van mezelf! Waarom zoek ik zoveel leuke dingen op als ik er never nooit niet aan toe kom? Mijn favorieten-lijst op Ravelry is lang genoeg voor 4 levens en op mijn (verborgen) borden op Pinterest staat zoveel dat ik de weg daar ook al lang kwijt ben.
Ik verzoen me maar met de gedachte dat er érgens iemand op mijn tip zit te wachten en ik nét dat projectje onder de aandacht breng voor iemands ultieme Aha-Erlebnis.

Bij het zoeken naar patroontjes voor de Lang Mille Colori kwam ik weer van alles tegen. Over het meeste heb ik al eens geblogd maar hier nog maar eens op een rijtje (ik ben gek op die kleurtjes):

Die geweldige Zigzag-sjaal:

Het origineel op Ravelry

én de deken van iemand die niet meer stoppen kon....

Foto: Ravelry

Die schitterende Linus-sjaal:

Linus - very easy - pattern in english and german by Annett Cordes

Kreun, toch maar die schitterende Laurelie?

Foto: Ravelry
Patroon: Ravelry

of gewoon sokken?
Ingewikkelde sokken?


Of simpele?


of toch maar streepjes?

Mille Colori met effen witte sokkenwol.
Idee en foto: Ravelry

Allemaal ideeen met de Lang Mille Colori waar ik vorige week over blogde. Kan iemand mij tegenhouden.......? 😁






4 opmerkingen:

  1. Ik zie ook altijd veel meer moois dan ik maken kan, maar van al die plaatjes geniet ik ook dus wat maakt het uit. Ik weet zeker dat je een heleboel mensen blij maakt met je ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar. Een dag zou veel langer moeten duren om wat tijd over te houden. Maar ik vind je blog fantastisch en respect voor al het werk en tijd dat je eraan besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dooddoener maar goed bedoeld want jij bent gewoon een patroonboek voor vele haaksters en breisters: Gedeelde vreugd is dubble vreugd!

    BeantwoordenVerwijderen