Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 19 juli 2017

Een goed begin......

De mussen vallen weer van het dak, alles voelt zwaar. Mijn voeten dik en overal zweet. Bewondering heb ik voor de klanten die naar de winkel durven komen (en daar ben ik uiteraard heel blij mee!).
Maar sinds gisteren heb ik tóch weer helemaal de geest gekregen. De boekhouding was namelijk afgevinkt en ik kon best een nieuw projectje beginnen (jullie zagen gisteren daarvan een begin). Hoewel we nog midden in de zomer zitten druppelen hier al wel enkele wintergarens binnen!
Hier komt het nog maar net uit de doos, binnenkort laat ik de bolletjes tot zijn recht komen in een apart berichtje.


Warm 😁. Mooi. Zacht. Robuust. Kleurrijk én rustiek. Luxe. Volumineus (waar laat ik het...). En mijn hoofd vól met ideeën. O crime! Ik MOET aan de slag... tenslotte is een goed en tijdig begin het halve werk, nietwaar? Het moet allemaal nog wel `even` gebreid en gehaakt worden.


Ondanks de temperaturen - als je de bolletjes ziet en voelt kun je er niet afblijven. Laat die afkoeling maar komen....... 

A.s. zaterdag lijkt het in elk geval al lekker afgekoeld te zijn! Kom dan zeker even langs want Plonie geeft een demonstratie Ply Split Braiding vanaf half 2. Iedereen is van harte welkom en uiteraard kun je dan ook al een beetje neuzen tussen de prachtige garens die binnen zijn gekomen.
De koffie staat klaar!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten