Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 15 juli 2017

Flamingo

Heb je alle lappenpoppen van Sascha al eens gehaakt? Dan hoort deze zéker bij je verzameling - wat is dit een leukerd: de Flamingo!

Wat is dit weer een origineel ontwerp. Je kunt lekker spelen met kleuren zodat je misschien met hetzelfde patroon een ooievaar, eend of gans of een dodo kan haken. 
Dan wordt het een flamin-dodo-eendeganzevaar 😀.

Ans testte het patroon en haakte ook met andere kleuren, kijk hoe leuk:



Dit exemplaar logeert bij ons en kun je dus in de winkel bewonderen.


Je kunt het patroon kopen via Ravelry of via Etsy. Het patroon is ook te koop in onze winkel in combinatie met garen.



3 opmerkingen:

  1. Super gaaf patroontje. (Ook weer mooi gedaan Ans)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,die wil ik zeker nog gaan hakeb. Gisteren trouwens in jullie leuke winkel geweest. Wij zijn in Zeeland op vakantie, dus nu moest het er maar eens van komen!! Ik heb een mooi boekje gekocht en het pakketje voor de Zeeuwse knoop pannelap!! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen