Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 28 juni 2017

Give Away!! Aan de Haak Tassenspecial

Tassen heb je eigenlijk nooit genoeg. Voor de boodschappen, het winkelen, op het strand, naar de markt, een dagje uit....gelegenheden genoeg om met een mooie zelfgehaakte tas voor de dag te komen.

Het tijdschrift Aan de Haak bracht een hele leuke Tassenspecial uit:


En we mogen 3 exemplaren weggeven!
Wat moet je doen?? Klik hier en maak kans op een exemplaar van deze leuke Special. Heb je geen Facebook? Dan mag je uiteraard ook via mijn blog reageren.
Je kunt meedoen tot en met dinsdag 4 juli. De winnaars worden via Aan de Haak bekend gemaakt, maar uiteraard ook via ons blog.

Heb je niet gewonnen? Geen nood: de tassenspecial is in onze winkel verkrijgbaar!






38 opmerkingen:

  1. Reageren doe ik niet vaak, maar als, zelf gemaakte, tassen liefhebber wil ik graag meedoen met deze gave give away!
    Met vriendelijke groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!! Ik heb geen facebook, fijn dat je ook via je blog kan meedoen!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ben nog op zoek naar een 'vakantieprojectje', in deze special zal ik wel iets vinden. Ik doe dan ook graag mee met deze give-away. Groetjes, Ti Tako

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik doe graag mee met deze give-away. Een tas haken staat al lang op mijn wenslijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk....kdoe ook mee..
    Dan kom ik de vakantie wel door;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik waag heel graag een kansje via je blog. Je hebt inderdaad nooit tassen genoeg.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jeanet hier wil ik toch ook wel mee mee doen tassen nooit genoeg .
    Groeten Mieneke Oosterling

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet, wat een leuke vrolijke special, ik doe graag mee!
    Hartelijke groet,
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een tas haken, hoe leuk is dat!
    waag graag een kansje, groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Hierbij waag ook ik een kansje.
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk, graag maak ik ook een kansje!
    Groetjes, Rie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Jeanet,
    Dat lijkt me een super leuk boek!
    Ik ben gek op gehaakte tassen, dus ik zou hier ook heel blij mee zijn .
    Groetjes,
    Clazien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tassen!!!!!! Hoe meer tassen hoe beter. Zelf tassen haken is nog beter.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou....ik doe graag mee. Leuk dat je mee kunt doen als je niet op FB zit! Succes iedereen!
    Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat ik ook zonder face book mee kan doen! Zo'n leuk boek wil ik wel hebben, kan ik iemand anders ook blij maken met een gehaakte tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi dat iedereen mee kan doen, ik zou het graag winnen voor ons ...brei clubje voor een goed doel...groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sinds een tijdje ben ik fan van je blog. Heel leuk om je tips te lezen en ook te maken!Ben nu al twee keer in Arnemuiden geweest. De schapenpannenlappen zijn al klaar. De Arne & Carlos sokkengaren bijna. Tassen zijn ook altijd leuk.Groet Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had een heel verhaal getypt, maar zie het niet meer. Ik doe graag mee! Groet Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, dat lijkt me een heel leuk boek. Zoek al een tijd inspiratie voor een nieuwe tas en een leuk project! Groetjes
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja leuk,met de vakantie in het vooruitzicht ben ik nog op zoek naar een leuk haakproject voor onderweg. Tijdens de vele kilometers die we kilometers die we richting Spanje rijden lijkt me dit uitermate geschikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Graag wil ik ook meedoen, hardstikke leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik reageer voor mijn dochter, zij is van de haak. We gaan dit jaar niet op vakantie en hiermee zal ze zich wel kunnen verm(h)aken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een tas is gewoon een nuttig voorwerp. Wie zegt dat je erndaar teveel van kunt hebben ?? En natuurlijk zelf maken, dat is toch logisch? Vakantie of niet, ontspanning is ook altijd nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee! Tassen hebben we nooit genoeg:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jeanet. Wat superleuk dat je ook op deze manier mee kan doen. Een tas haken staat al heel lang op mijn to do lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jeanet.
    Ik doe graag mee. Superleuk tijdschrift om een nieuwe tas uit te zoeken en in de vakantie te haken😍
    Groetjes, Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jeanet.
    Ik doe graag mee. Superleuk tijdschrift om een nieuwe tas uit te zoeken en in de vakantie te haken😍
    Groetjes, Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk! ik doe graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hallo jeanet, ik probeer wel eens te reageren, maar dat lukte niet, nu probeer ik het weer, want die tassenspecial vind ik super, je hele blog vind ik erg leuk, kijk uit naar je webshop, groeten mia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. met heel veel moeite is het gelukt jeanet, die robot lukt me niet steeds, mia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Jeanet,het is zeker waar tassen je kunt er geen genoeg van krijgen.Ik heb al heel lang een schoenen en tassen ziekte.Mijn oma zei het vroeger al dat ik met een burgemeester moest trouwen in haar ogen had je het dan gemaakt en altijd geld genoeg....het is me nooit gelukt en inmiddels is de tassen en schoenenziekte chronisch geworden,dus wat mij betreft laat dit mooie boek mijn kant maar opkomen!Hartelijke groeten Hanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik krijg er geen genoeg van: tassen heb je gewoon nodig!😃
    Ik doe graag mee!
    Groet,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zwijmel... Voor elk project een andere tas. Ik waag een gokje. Groeten,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohh wat een fijn haakboek! G. (Ik reis al sinds 2008 mee in haar tas elke dag) is haak- èn tassenfan dus ik schrijf hier stiekem een berichtje, want wie weet win ik het boek voor haar en mag ik dan in zo'n mooie zelfgehaakte tas met haar mee! Dat zou tof zijn! Ik stuur goede hamstergedachten de lucht in, wie weet! Groetjes, Hammie Hamster

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, wat veel reacties. Maar ja wie wil niet leuke haakpatronen voor tassen winnen. Ik ben niet zo van FB, maar natuurlijk heb ik jouw FB geliked. Al kom ik toch hett liefst op jouw blog om inspiratie op te doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  36. geen facebook maar wil toch graag via deze weg reageren wat een leuk boek, daar kan je heel veel haakuurtjes mee voor uit, graag doe ik er een gok na groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This magazine looks really tempting, so pretty & colorful bags!! Many thanks for your kind lottery, I will gladly try my luck :-). Have a good week! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen