Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 30 november 2014

Zondag

Wat kun je toch genieten van een Zondag! Wij deden dat vandaag in elk geval. We brachten de middag door rond de open haard terwijl het de hele dag maar niet lichter wou worden buiten.


We picknickten met bammetjes gewoon op de bank, genietend van een dag rust en van elkaar. Ondanks alle kleine en grote beslommeringen dankbaar voor het moment. 


Morgenvroeg weer een ideetje - wij gooien er nog een houtblokje op!


5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Klopt, maar zijn ook prima uit te voeren op een zaterdag... of maandag... of dinsdag... of...

      Verwijderen
  2. Dat was dus een fijne zondag, ja triest en koud weer hé...
    Wat heb je daar mooie wol !! mag ik vragen welke wol dat is ?? en verkoop/verzend je ook wol ??
    Ik brei heel veel en vind deze wel heel erg mooi.
    Je mag me ook mailen hoor dan naar mailadres 2butterflys@gmail.com
    Zou het heel leuk vinden.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor gewoon het geknetter van het vuur!! Mmmmmm ........ rustdag :-)!! Genieten.
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zo van je vrije zondag te kunnen genieten. Wat ben je een prachtige sjaal aan het breien. Welk garen gebruik je daarbij?

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen