Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 21 november 2014

Agenda! Workshop, Winterfair, Dankdag.....

De laatste weken van het jaar zijn altijd druk en vol. Hier is het niet minder. Er staat nog een heleboel op stapel!

Sinterklaas

A.s. zaterdag komt Sint ook Arnemuiden bezoeken, uiteraard met een boot, begeleid door een heleboel Pieten! (Sint's boot valt gelukkig iets groter uit....)

Permalink voor ingesloten afbeelding

De winkel is gewoon open tot 16.00 uur.

Haakpatroon sinterklaas
Patroon te koop bij Echtstudio

Winterfair

Op vrijdag 12 december hebben we weer onze jaarlijkse - oergezellige - Winterfair. Vanaf 15.00 - 21.00 uur staat de Langstraat en Markt vol met kraampjes, veel winterse lekkernijen, diverse muziekvoorstellingen en nog veel meer.

(foto PZC)

Een van de gezelligste dagen op Arnemuiden, en de moeite waard om langs te komen. Natuurlijk ben ik weer van de partij in onze streekdracht, Binnenkort bericht ik hier nog meer over, maar het kan al vast in de agenda!




Workshop Fair Isle

De dag ná de Winterfair blijven we actief, want je kunt dan weer een workshop Fair Isle bij ons volgen. De vraag naar deze techniek is zo groot, dat we weer een workshop hebben gepland op Zaterdag 13 december van 13.30 - 15.30 uur onder leiding van Ans,

We beginnen met iets kleins: een sleutelhoesje met Schortenbont-motiefje. 



Je kunt je opgeven per mail of in de winkel. De kosten zijn € 20,00. Wij zorgen voor de verschillende kleurtjes garen (ruim voldoende voor het maken van het hoesje), neem je zelf je sokkennaalden (2½ of 3) mee? Deze zijn evt. ook in de winkel te koop. En is er volop koffie, thee en wat lekkers! Natuurlijk krijg je het patroon mee naar huis.

En heb je dan eenmaal de smaak te pakken, dan kun je na wat oefenen je misschien wel wagen aan deze Zeeuwse sokken!



De pakketjes voor deze sokken zijn te koop in onze winkel en via Tikkeltje Zeeuws. In een pakket zit het patroon en genoeg wol om 2 paar sokken te breien (tot maat 39 - 2e paar de kleuren omwisselen).


Geef je snel op voor de workshop (jaffari at zeelandnet.nl of bel naar 0118-602300) want vol = vol.


Dankdag

A.s. woensdag houden we in Zeeland Dankdag (deze datum is nogal streekgebonden). Op deze dag zijn vrijwel alle winkels op Arnemuiden dicht, en wij ook. Woensdag 26 november zijn wij dus de hele dag gesloten.


Handwerkmiddag!

Alvast een datum voor 2015 - noteer maar vast :-) De volgende Handwerkmiddag in onze winkel staat gepland voor Zaterdag 14 maart 2015! Hierover hoor je later beslist meer.......

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jeanet, ik geniet altijd zo van jouw blogjes, zulke mooie foto's en de gezelligheid spat er van af, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja, ik kwijl altijd bij het zien van de prachtige breiwerkjes, geweldig mooi! Heel moeilijk om hier niet door aangestoken te worden (vroeger heel veel gebreid, ook Noorse vesten.

    BeantwoordenVerwijderen