Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 23 november 2014

Sterretjes

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met het maken van kleine cadeautjes voor de decembermaand. Voor vrienden, familie of gewoon voor jezelf.


Haak een heleboel sterretjes en maak een slinger, plak ze op een cadeau-labeltje, op je kerstmenu, in de kerstboom, op je kerstkrans ......
Gebruik verschillende kleurtjes, garens en haaknaalden en je krijgt een prachtige verzameling. Deze sterretjes zijn van Cherry Heart, je vindt een haakschema op het blog.

Als je de sterretjes opspant en insmeert met textiel-verharder dan zijn ze vormvast en blijven ze hard, ook na een regenbuitje. 

Liever breien? Je vindt een gratis patroon op Ravelry (engels).


En je vindt nog veel meer patronen en links van sterretjes op mijn blog onder het label Sterretje.

3 opmerkingen:

  1. bedankt voor het leuke idee en de patroontjes....was net plannen aan´t maken voor een kerstpakket voor m´n nichtje in Engeland. Dit zou er ook in passen!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige sterretjes.......ga het proberen!!!!dank je wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die kleine sterretjes zijn wel heel leuk, en niet moeilijk...
    Ik wens je een heel fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen