Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 24 november 2014

Nominatie Gezelligste winkel

Vandaag kreeg ik een berichtje, ik ben genomineerd voor de "Gezelligste winkel" ! Dát is leuk. we beginnen met de voorrondes - in de gemeente Middelburg. Misschien moet ik maar eens een poging wagen, en vragen aan jullie om op mij te stemmen?? Zou toch wel leuk zijn als de leukste winkel van Middelburg in Arnemuiden ligt? :-)

Nu sta ik - lekker verwarrend - 2 keer op de lijst. Dus als jullie gaan stemmen, doe dat dan op Atelier Jaffari - Blij dat ik Brei . Je kunt aangeven wat je van onze winkel vindt, net alsof ik weer een rapport krijg....!

Je kunt stemmen via deze link



23 opmerkingen:

  1. Ooo, wat leuk, en verdiend. Vond het ook zo gezellig in jou winkeltje, ga ook gelijk stemmen. Deel je berichtje op facebook ook als je dat goed vind wie weet krijg je dan nog meer stemmen.
    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb op je gestemd :) Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb met veel plezier op uw mooie gezellige winkel gestemd
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gestemd !! van mij mag je winnen !! en ook nog gedeeld !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn stem heb je! Ik hoop dat jullie gaan winnen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gestemd! :)
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je nominatie! Hoop van harte dat je wint!

    groetjes uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  8. terecht dat je genomineerd bent, ik heb op je gestemd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaaaaaaaaaa .. ik heb ook gestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gelijk gestemd hoor Jeanet, ik ben maar één keer in je winkel geweest, maar dat was genoeg om te weten dat het er heeeeeel gezellig was...
    Ik wens je een fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb net voor je gestemd Jeanet, dit verdien je echt wel hoor!
    Ik wens je heel veel succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen