Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 november 2014

Nog meer knuffelpoppen!

Enkele weken geleden blogde ik over de lieve knuffel-lappen-popjes van Sascha, en nu zijn er nog een paar hele leuke bijgekomen!

 
Dit doddige mopshondje is zo grappig!

Een robot-popje voor de stoere kids

En deze panda is onweerstaanbaar!

De knuffels zijn allemaal gemaakt van Stone Washed van Scheepjeswol. (Maar het kan natuurlijk ook van ander garen).
De pakketjes (garen en Nederlands patroon) zijn allemaal bij ons verkrijgbaar.

Pakketje Mopshond: € 14,00 - verzenden € 3,00
Pakketje Panda : € 10,50 - verzenden € 3,00
Pakketje Robot: € 17,50 - verzenden € 3,00

Krokodil - € 10,50 - verzenden 3,00
Poes - € 14,00 - verzenden 3,00
Pinguin - € 17,50 - verzenden 3,00
Prinses - € 21,00 - verzenden 6,95 (want dit kan ik niet meer als envelop verzenden)


Bestellen kan door te mailen

Hier heb je de hele familie op een rij!



Wil je de patronen liever los bestellen, dan kan dat via Ravelry (patronen in Engels en Nederlands)

Onlangs is er een heel leuk boek uitgekomen van Sascha en DenDennis. De talenten zijn gebundeld en een boek voor knuffels met bijpassende accessoires is geboren! (Hierin staan niet de bovengenoemde knuffelpopjes)

Foto: Finally we can officially announce: Dendennis and I will be publishing the first Dutch Combigurumi book this October!

Eindelijk mogen we het officieel aankondigen, 14 october komt het eerste Nederlandse Combigurumi boek van Dendennis en mij uit.

Dit is een van mijn favorieten uit het boek (€ 12,99)

Foto: Here's the 7th CombiGurumi!
A tall dachshund designed by Dendennis with some fun applications designed by A la Sascha

These patterns are available in our dutch crochet book CombiGurumi
More info on http://www.dendennis.nl/books/combigurumi

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk, nu nog tijd vinden en ik maak er eentje voor Liene!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel schattig en heel knuffelbaar...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier heel veel bewondering voor. Ik doe het jullie niet na. Fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn aangekomen....en nu?????met welke begin ik?????zoooo leuk!!
    lieve groet mary

    BeantwoordenVerwijderen