Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 31 maart 2021

Verrassingen

Als het een paar dagen zó lente is als nu, is het bijna niet voor te stellen dat het ooit weer koud wordt. Wat is het toch genieten met de deur open, de geluiden van buiten en die belofte van de lente. Passanten blijven even onder de bloesem staan, genietend van het luide gezoem van de bijen en hommels. 

Vanmorgen zijn alle doosjes met handgeverfde strengetjes op de post gegaan. Ik heb van alles nog een beetje over, dat komt in de winkel. Binnenkort gaan de verfpannen weer op want ik heb de smaak te pakken. 

Gelukkig druppelt er weer heel veel moois de winkel in! De surprise-unicat is weer bijgevuld en er zitten echt pareltjes tussen:



Van 1 bolletje (385 meter) maak je een kleine sjaal of een zomerkolletje, van 2 een royale sjaal (hier een voorbeeld).

Op = op, de bollen zijn uniek en worden niet meer nagemaakt. Je vindt de hele collectie in de webshop.

Ook zijn er nog enkele Womensday-bollen over (deze zijn 650 meter).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten