Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 9 maart 2021

Huiswerk

Na een paar late diensten, een extra vergadering en andere "bezigheden" stort ik me vanavond even op mijn huiswerk:


Vanavond buig ik me nog een poosje over een heleboel kale strengetjes. Deze bind ik extra af, zodat ik ze morgen veilig in een kleurbadje kan stoppen. Al die draadjes willen nog wel eens wat gaan "zwemmen" bij het verven, spoelen en drogen en door ze losjes af te binden op een paar plekken hou ik de draadjes een beetje op zijn plaats. 't Is een karweitje maar morgen ben ik er blij mee als ik weer in mijn heksenketeltjes sta te roeren. O-wat-heb-ik-daar-weer-zin-in. Veel strengetjes worden aan het eind van de maand verzonden in het abonnement, maar ook de bodem van de winkelmand is in zicht dus daar moet nieuwe voorraad voor gemaakt worden. Het is de hoogste tijd om de verfpotjes tevoorschijn te halen.


Vandaag gingen deze bollekes al op de post, ik heb er nog wat over dus je kunt ze nog steeds bestellen!



Wil je weer eens lekker rondstruinen in de winkel? Bel of mail gerust voor een afspraak!
Donderdag en zaterdag is er nog volop ruimte.
0118-602300 of info@blij-dat-ik-brei.nl 


1 opmerking: