Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 3 maart 2021

Open!

Nou, vanmorgen ging het dan gebeuren na zoveel weken lockdown: de winkel opende weer zijn deuren. Nog een beetje beperkt, alleen op afspraak - maar het is een begin. We moeten er nog een beetje aan wennen dat je niet zomaar even langs kan komen. Bel gerust óók voor een kleine boodschap: een klosje garen, een ritsje. Wil je lekker struinen, dan maken we véél tijd voor je vrij - ben je zo klaar, dan blocken we 10 minuutjes! 

En zo gebeurde het vandaag! De eerste kleurencombinaties werden weer gelegd, de eerste zomermodelletjes weer bekeken. In tijden is de winkel niet zo opgeruimd én vol geweest (en volgens mij was dat bij vrijwel alle wolwinkels in Nederland zo, de afgelopen weken verkochten we alles uit dozen en zakken). En wat mij betreft mag het snel weer lekker rommelig worden door alle klanten die alles overhoop hebben gehaald 😁.



Natuurlijk kun je ook altijd nog wat bestellen en afhalen of op laten sturen!

Vanmorgen plaatste ik een filmpje op Facebook waarin ik een rondje winkel liet zien (ik sta liever achter dan voor de camera 😉). Omdat ik elke dag in mijn toko rondloop "zie" ik niet alles meer terwijl anderen opeens modellen of voorbeelden zien die voor mij al zo bekend zijn.

Zoals het witte boodschappennetje dat er hangt. Linda haakte het van een bol Durable-katoen nr 8 (maar 2 bollen Catania kan ook) naar het patroon Sakura Market Bag, dat je terugvindt op Ravelry (ook in het Nederlands).




Enne, niet alleen geschikt als boodschappen-netje he? Ook héél geschikt om je bolletjes in te bewaren die je net bij je favoriete wolwinkel hebt gehaald....



Nog op zoek naar andere tasjes? Deze blijven leuk:



Te bestelling via onze webshop.
Liever een andere kleur? Kom dan even kijken in de winkel of neem contact op!
Tot gauw 😉




2 opmerkingen:

  1. Wat zal je weer genoten hebben. Langzaam aan weer naar 'normaal'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn! Hopelijk de deur steeds een beetje meer open. Het begin is er!
    Tasjes kun me nooit genoeg hebben ;-). Die met een Zeeuws tintje staan al een tijdje op mijn wensenlijstje. Binnenkort eens een bolletje voor uit zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen