Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 8 maart 2021

Vrouwendag

Het is vandaag 8 maart, de dag waarop wereldwijd de internationale Vrouwendag wordt gevierd. Ter gelegenheid hiervan maakte onze unicat-leverancier een prachtige unieke Surprise-unicat in een kleurrijke combinatie. Van deze bollen is de oplage zeer beperkt en een aantal bollen zijn onderweg naar onze winkel. De bollen zijn 250 gram/650 meter (29,95). Deze bollen zijn 6-draads, dus iets dikker dan je gewend bent van de "gewone" unicat, in deze bol zitten maar leifst 18 verschillende kleuren verwerkt! Breien op naalden 3½-4½, haken vanaf naald 4½.


Je vindt de bollen hier in onze webshop. Ophalen mag uiteraard ook (of afspraak) maar reserveer je bol dan via de webshop en kies voor "betalen bij afhalen".









1 opmerking:

  1. Zoals er veel verschillende vrouwen zijn, zo heeft deze bol veel verschillende kleuren. Bijzondere bol!

    BeantwoordenVerwijderen