Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 23 februari 2015

Bijzonder kussen

Bij de mooie wandversiering van Jellina die ik vanmorgen liet zien, kun je ook een kussen maken in je favoriete kleuren. Natuurlijk kan dat door een doily/kleedje op een stuk stof te klikken, maar dit kussen is ook een plaatje!


Gemaakt door Ingrid van Studio92, naar een patroon van Redheart. Ingrid vertaalde het patroon vanuit het Engels naar het Nederlands en je kunt het hier terugvinden!


4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de vermelding op je blog, Jeanet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kussen MET patroon, geweldig! Ook de doily's hieronder zag ik bij jellina al passeren.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hè, dat kussen!! Ik had hem ook al opgemerkt en gepind. Absoluut inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo iedereen dat ik ben Daniel Steve uit Texas, Verenigde Staten. Ik zal graag delen de goedheid van God in mijn leven na zoveel maanden van het proberen om een lening op het internet en werd opgelicht, dus ik werd rusteloos en wanhopig in het krijgen van een lening van een legit geldschieter online. Maar als God zou hebben, ik zag een opmerking van een vriend genaamd William Ken en hij sprak over dit legit lening bedrijf waar kreeg hij zijn lening snel en gemakkelijk zonder enige stress zodat hij stelde me voor aan een man genaamd heer Mason Diego die een bedrijf genaamd Diego lening bedrijf, beheert dus heb ik gesolliciteerd voor een bedrag van de lening van ($170, 000.00USD) met lage rente van 2%, zodat de lening werd goedgekeurd en gestort op mijn bankrekening in minder dan 48hrs, dat was hoe ik was in staat om terug op mijn voeten te mijn gebroken bedrijf draaiende houden en ook te betalen mijn rekeningen dus ik iedereen van u die is geïnteresseerd adviseren ben in het verkrijgen van een lening zonder onderpand, geen credit-check, geen mede-ondertekenaar met slechts 2% rente en betere terugbetaling plannen / plannen, naar Neem contact op met de heer Mason Diego. U kunt hem contacteren via zijn e-mail: diegoloancompany@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen