Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 7 september 2018

Op voorraad


Toen ik in de zomer blogde over deze mandjes van Bobbiny-garen kreeg ik veel reacties. De leertjes, knoopjes en Bobbiny-garens waren snel op. Gelukkig is alles weer ruimschoots op voorraad!


Leertjes in heel veel verschillende kleurtjes...


Zeeuwse knoopjes in allerlei vormen.....


....en Bobbiny in allerlei kleuren.

Het garen is erg geschikt voor mandjes, tassen, poefs, kussen, kleden en plantenhangers. Het is slijtvast, pluist niet en stevig.

Jellina maakte er een verrassend leuke, kleurige tas van! Met een streng Bobbiny (€ 8,95) en restjes katoen maak je deze leukerd! Je vind links en nog meer foto's op Jellina's blog

Foto

In onze winkel hebben we nog meer leuke patronen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten