Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 22 september 2018

Belofte

O, wat héérlijk - het is Herfst!

(Ik weet dat ik alle zomerliefhebbers tegen de schenen schop, en het is echt jammer voor al die evenementen die in het water vielen - maar o-wat-hou-ik-van-de-herfst!)

En blijkbaar moeten we eerst weer even voelen wat kou is voor we aan winterbreisels gaan denken maar dat lukte vandaag dus prima! Ik was van alles van plan vandaag - er kwam niets van...
Eerst bereidde ik de workshop van vanmiddag voor - wat sjouwen met stoelen en tafels, koffie en thee klaarzetten. De workshop werd gegeven door Ans (superjuf!!) terwijl ik de klanten hielp.

Dus heb ik niet in de webshop kunnen zetten wat ik wou, alleen een sneak peek van alles wat op stapel ligt!
De Winter-Diezig en een heel, heel mooie combinatie tussen draadjes en patroon....


Nieuwe kleurtjes in een nieuwe kwaliteit handgeverfd garen.....


                                                         Nieuwe draadjes en patroontjes:


Grote stappen, gauw thuis....


Of "Dansen Aan Zee"...............? 


En dan zit er nog van alles in de "pijplijn"....... Stay Tuned: volgende week over alles meer informatie! Beloofd!
Maar nu eerst: weekend...........




2 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad heerlijk weer om lekker binnen te fröbelen. Het mag beslist kouder worden maar dan toch graag met een zonnetje :-D
    Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen