Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 30 augustus 2018

Zeelandshawl

In het voorjaar nam ik deze sjaal mee naar de Knit en Knot in Tilburg en daar werd deze schoonheid erg enthousiast ontvangen!


De pakketten waren in no-time uitverkocht en het duurde een tijdje voor ik alle kleuren weer binnen had, de warme zomer kwam ertussen - en nog honderd andere dingen. Maar nu heb ik ein-de-lijk ook de pakketten voor deze prachtige rechte Zeelandshawl in de Webshop gezet. In verschillende kleuren en kwaliteiten.


Ik blogde al eerder over deze prachtige sjaal, kijk hier nog maar een terug. 
Je kunt kiezen uit verschillende kleuren - en natuurlijk neem ik ook weer pakketten mee in oktober bij de volgende Knit en Knot in Tilburg.
Direct aan de slag? Bestel dan direct hier.


Ik moet je bekennen dat ik vandaag weer erg tegen de grenzen van een webshop ben aangelopen....
In de winkel kan ik zoooooo veel meer laten zien, veel meer laten kiezen, voelen, vergelijken, aaien. Kleurtjes naast elkaar leggen, voor de spiegel houden, wat vind je kriebelen (o-zo-persoonlijk).
Het lukt me absoluut nevernooitniet om al die mogelijkheden in de webshop te plaatsen, mede omdat dit zou suggereren dat ik alles ruimschoots op voorraad zou hebben (er is enige discrepantie tussen willen en kunnen....). Dus........... wil je wat anders, zoek je een kleur of materiaal, heb je vragen?
Kom langs! Of mail, bel, ik probeer een garen te zoeken wat bij je past. De kasten liggen vol!



Enne, ook de Amore Jeans voor Doek Wanne is weer volop op voorraad! (die natuurlijk óók van zooooooveel andere garens gehaakt kan worden)





1 opmerking:

  1. Ik geniet altijd volop van jouw blogposts, de foto’s en verhalen zijn zo aanstekelijk dat ik me zelfs heb getrakteerd op een leuk sokkenlboek (Soxxbook) uit jouw webwinkel, ook al lukt het breien me helaas nog steeds niet vanwege oude blessures. Maar zoals ik al tegen mijn dochter zei, gewoon naar en in het boek kijken maakt me vrolijk, dus ben ik er heel blij mee. Dank je wel voor de snelle service!

    BeantwoordenVerwijderen