********************************************

dinsdag 28 augustus 2018

Workshop kant breien

Vandaag gingen er weer een aantal pakketten voor Het Beddengoed van Tante Zoet op de post. Morgen komt er weer een bestelling binnen en kunnen de pakketten met Amore ook worden verzonden. Misschien heb je ook wel zin in deze BOM (Brei Ook Mee)-deken maar twijfel je nog een beetje?

Op zaterdag 22 september staat Ans voor jullie klaar om de kneepjes van het kantbreien bij te brengen. Wil je meer weten over gaatjes breien, omslagen, samenbreien en overhalingen met als resultaat een prachtig ajour-patroon? Dan is dit een workshop voor jou!
We maken een boekenlegger met gaatjespatroon waarin al deze technieken aan de orde komen. Ondertussen leer je ook een schema lezen.

Wanneer? Zaterdag 22 september van 13.30 - 15.30 uur
Waar: uiteraard in onze winkel, Markt 1 - 4341 EP Arnemuiden
Kosten: € 22,50 - wij zorgen voor het garen, koffie, thee, wat lekkers en het patroon.
Zelf meenemen: breinaalden 2½ (gewone of rondbreinaalden, net wat je liever gebruikt), uiteraard zijn deze ook bij ons te koop.

Je kunt je inschrijven via de Webshop.

(let op: bij inschrijven gaan we er ook van uit dat je komt! Tot 10 dagen voor aanvang van de workshop kun je nog annuleren en storten wij het bedrag retour, daarna is dit niet meer mogelijk - of je laat iemand anders in je plaats komen)

Lees nog eens terug bij het  verslag van Annemarie van een eerdere workshop! Met prachtige foto's...

Meer informatie over Tante Zoet vind je hier. Het enthousiasme van alle deelnemers werkt erg aanstekelijk! We gaan al een beetje aftellen, nog een kleine 4 weken...

Ondertussen staan deze bij de post! Onderweg......

1 opmerking:

  1. O gaatjes breien is echt leuk en geeft een heel leuk effect. Vroeger, zo'n 40 jaar geleden was het nog eens in om een jurk te breien met ajour patroon en dat te dragen over een jurk met fijne bloemetjes. Ben ver gekomen maar af is hij nooit gekomen.