Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 18 december 2012

Vrolijke krans

Op deze sombere regendag kunnen we wel wat vrolijkheid gebruiken, deze kleurrijke krans is van Lucy van Attic 24.

IMG_0655

Wég somberheid, genieten van kleur! (Maar je kan ook je eigen variant bedenken met andere of minder kleuren).

Lucy heeft een stap-voor-stap beschrijving gemaakt, je vindt 'm hier.

IMG_0656

IMG_0477

7 opmerkingen:

  1. Wauw, die spat van het scherm af! :-) Ik denk dat ik zelf voor een iets rustiger variant zou kiezen, zodat je ook nog wat van de strepen ziet (ik vind het haast jammer dat de strepen nu bijna weg vallen).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i just love it ♥♥♥♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Past perfect bij mij. Krijg het alleen vast niet voor elkaar om vriendlief te overtuigen dat deze er moet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij's geweldig! Die kan het hele jaar door blijven hangen. Leuk werkje voor 's avonds op de bank...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, deze had ik ook gezien. Hij is helemaal geweldig. Die mag bij mij wel aan de muur hangen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk.....als je daar niet vrolijk van wordt!!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen