Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 30 november 2018

Winterfair

Het zit er weer op! Ik ben net uitgepeld en ook aardig uitgeteld na een hele dag rond gebanjerd te hebben met wat extra laagjes kleding. Een kort impressie (het zal geen verrassing zijn dat ik niet zoveel tijd had om foto's te nemen).




Hoewel het vanmiddag al begon was het in de avond nog nét iets gezelliger!
We boften enorm met het weer!




Deze koters deden erg hun best voor het Kenia-project.
Je kunt ze uiteraard nog steeds steunen!


Ik was nog net op tijd voor een bakje garnalen 😉


Iedereen bedankt voor de bezoekjes (ik ben altijd weer zó verbaasd dat mensen het halve land door reizen om langs te komen!), de hele leuke gesprekken, de aankopen, sponsoring en deelname aan de workshops.

Het zit er weer op! 
Morgen weer een nieuwe dag.....




2 opmerkingen:

  1. Toen ik de foto van de winkel zag, met de verlichte kerstboom, kreeg ik even het gevoel een Engels plaatje te zien. Zo knus.
    En dan de foto van jullie samen. Mooi koppel. Ik wil er geen "Volendam" van maken hoor, maar het lijkt me zo leuk jullie samen in klederdracht te zien. En toen bedacht ik me dat Zeeuwse mannen klein waren (of is dat niet zo?) en er voor zijn lengte misschien wel helemaal geen kostuums meer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanet, ik vind het altijd zo leuk om jou in klederdracht te zien.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen