Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 13 november 2018

Lekker snel

Weersvoorspellingen gehoord? Het lijkt lekker koud te gaan worden! Wil je je nog even snel wapenen tegen de koude? Dan brei je zo'n heerlijke ruime o-zo-zachte sjaal of stola waar je helemaal in kan kruipen!


Met 5 bollen DMC Samara en pennen 9 of 10 ben je zo klaar (of verras je iemand voor Sinterklaas of Kerst!). Alle kleuren DMC Samara zijn weer op voorraad, ook het boekje is er weer.
Of kies je nog voor die warme kol die ik eerder deelde?


En dit garen is ook supergeschikt voor heerlijke woonkussens op de bank, of ga je voor de zachtste deken ooit?

Laat die winter maar komen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten