Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 16 november 2018

Op tijd

Het duurt nog even, maar je kan maar op tijd beginnen met dit Kerstboompje van gebreide sterren:


De basis is een gebreid sterretje. Door te variëren met het aantal steken dat je opzet kun je de sterretjes groter en kleiner maken. Het gratis patroon (Engels) is gratis te downloaden via Ravelry
Natuurlijk kun je de sterretjes ook los gebruiken, of in een slinger.


3 opmerkingen:

  1. O, wat leuk! Ik heb het patroontje al even bekeken, super leuk idee. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom er niet aan toe maar hij is wel super leuk. Ik heb het patroon in ieder geval opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen