Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 26 november 2018

Webbing

Het zal beslist aan mijn leeftijd liggen dat ik met tijd en wijle het snikheet heb. Ik ben heel blij met de koele temperaturen buiten maar dan nog puf ik wat af. Vooral als ik lekker bezig ben (ik ben altijd lekker bezig) en helaas ook als ik even moet wachten bij de supermarkt. Voor de winkel zou het natuurlijk een goede reclame zijn als ik me dagelijks hulde in een warm vest of trui - uiteraard met een mooie kol of sjaal erbij. Ik probéér het wel hoor! Maar om 10 uur ligt het kolletje al in een stoel en om kwart over tien het vest erbij en ga ik vrolijk verder in mijn bloesje.
Daarom zou het mouwloze vest van Jellina absoluut wat voor mij zijn (nu nog een blikje tijd):


Een prachtig patroon van gaatjes en gehaakt van Scheepjes Spirit (met katoen, precies wat ik nodig heb!). Heerlijk voor elk jaargetijde. De beschreven maat is "one size, fits all", maar het patroon kan makkelijk aangepast worden.
Scheepjes Spirit is volop verkrijgbaar in onze winkel. Het Nederlandse patroon koop je bij Jellina, die deze week ook nog korting geeft op dit patroon (wacht dus niet te lang).



 Foto

En over dat blik tijd.......... ik heb het tóch gevonden (dankzij een attente lezer), het is te koop!! Kijk maar eens hier.
Wat een superleuk idee 😉!

********

Let op! Deze week is wat anders dan anders: woensdag 28 november zijn we gesloten i.v.m. Dankdag. Op donderdag 29 november is er weer brei- en haakclub van 19.30 - 21.30. De laatste breiclub-avond van dit jaar is op donderdag 13 december, we wijken hiermee af van de gebruikelijke data i.v.m. de komende feestdagen. Misschien organiseren we nog wel een Handwerkmiddag rond de Feestdagen - stay tuned!


4 opmerkingen:

  1. patroon gekocht...dank ej voor de tip....nu eerst dat blikje tijd en dan verder....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroon en het blikje tijd … … heb ik ook wel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vest, dat van die warmte ken ik wel hoor :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat blikje tijd. Opvliegers, ja vreselijk is dat. Vooral op plekken als in de rij van de supermarkt. Gelukkig heb ik er de laatste tijd niet meer zoveel last van.

    BeantwoordenVerwijderen