Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 26 juli 2018

Ubuntu



Terwijl de mussen van het dak vallen ga ik jullie de nieuwe Crochet Along van Scheepjes presenteren! (Het wordt écht weer een keer koud, en het begint pas in september 😉)


Ik moet je eerlijk zeggen dat ik wat afwachtend was bij de aankondiging van een nieuwe CAL, tenslotte zijn er nogal wat geweest en hoeveel dekens kun je gebruiken. Maar........ ik werd erg getriggerd door de naam Ubuntu, en nu het ontwerp bekend is ben ik weer helemaal óm!


Wat een pracht! 


De belangrijkste feiten op een rij:
  • Start CAL: 12 september 2018
  • Duur: 12 weken
  • Kits in de winkels op 22 augustus 2018 (maar later starten mag natuurlijk ook)
  • Afmeting deken Small 120 x 104 x 60 cm   
  • Afmeting deken Medium 151 x 131 x 75,5 cm 
  • Afmeting deken Large 192 x 167 x 96 cm 
  • Gebruikt garen: Scheepjes Cotton 8 (S) of Scheepjes Stone Washed (M) of Scheepjes Stone Washed XL en Scheepjes River Washed XL (L).
  • Patronen zijn gratis verkrijgbaar via de Scheepjes website en Facebook groep
  • Er zijn voortgangsfoto's beschikbaar en video tutorials van Esther van It's all in a Nutshell
  • De CAL wordt gehost in de Officiële Scheepjes groep op Facebook.
  • De patronen zijn beschikbaar in het Nederlands en minstens 4 andere talen
De Medium en Large deken bevatten materialen (loom en kralen) om een vriendschapsarmbandje te maken, ontworpen door Dedri.


Tja, wordt het nog lastig kiezen ook! 😉
Ik heb alle pakketten in de webshop gezet. Je vindt daar alle informatie nog een keer terug. 
Het is altijd lastig in te schatten hoe groot de belangstelling is voor deze CAL's - het loopt wel eens een beetje storm! Wil je zeker zijn van een pakket zodat je tijdig kan beginnen? Wacht dan niet te lang met bestellen.



Toch liever breien? Dat kan uiteraard ook vanaf september met het Beddengoed van Tante Zoet.
Of beide? 😉


Geen opmerkingen:

Een reactie posten